sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Kevään väripaletti sisustuksessa



Heips,

Meidän kotiin tulee väriä. En mä siis mitenkään huimasti irrottele, mutta hei, väriä kuitenkin. ;)

Olen kovin ihastunut hailakkaan roosaan (aika rohkeeta). Se tuo kivaa keväistä twistiä meidän mustavalkoisen olohuoneen sisustukseen.
Meidän koti on niin mustavalkoinen, että ihan vähällä saa jo väriä. Ei tarvita kun värillinen kynttilä, tyyny ja vaikka kukkapuska, ne kyllä erottuvat kokonaisuudesta.



Tosi helpolla pääsin tämän väri-iloitteluni kanssa, koska samainen tehosteväri innosti mua jo viime kesänä. Silloin ostin jo noita roosan/hailakan vaaleanpunaisen sävyissä olevia sisustustuotteita, kuten kynttilän sekä tyynynpäällisen.




Vielä kunnon kukkapuska vaaleanpunaisessa sävyssä ja homma on paketissa. :)

Kuvat nappaisin tosin uudessa pukeutumishuoneessani ja kuvien rekvisiittana onkin Chanelin hajuvesi sekä kynsilakkaputeli. Ne eivät olkkariin tule, ainakaan tarkoituksella. Mutta jos ne sinne jostain kumman syystä eksyvät niin sopivatpahan sitten komboon!


Onko siellä tehostevärit käytössä? Jos on niin mikä väri?




Värillisin terkuin,

Jonna





8 kommenttia:

  1. Kaunis väripaletti. Muakin kiinnostais taas kokeilla jotain tehosteväriä. Hui! ;))

    VastaaPoista
  2. Mä edelleen odottelen niitä aurinkoisia kevätpäiviä, jotka sais innostumaan kevätväreistä. Mä varmaan taas ripottelen muutamia väripilkkuja, kun en osaa yhtä tehosteväriä käyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta teille sopiikin värit. Mä olen niin nirso noiden värien kanssa, että tyydyn tälleen pienesti vain. :D

      Poista
  3. Vaalea roosa miellyttää silmää täälläkin. Mietin sitä ihan koko kodin keväiseksi tehosteväriksi, mutta nyt sitä on vain makuuhuoneessa. Hyvä niin. Olohuone saa kevääksi jonkun muun värin, luultavasti vihreän tai vedenvärin (vaalea turkoosi?).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vitsi, sulle kyllä sopisikin nyt olkkariin turkoosin eri sävyt! :)

      Poista
  4. Söpö paletti! <3 Viime keväänä kokeilin muutamaa tehosteväriä, mutta tänä vuonna tuntuu siltä, että mennään melko harmahtavalla linjalla. Vielähän tässä on tosin kevättä jäljellä, tiedä vaikka jokavuotinen värihöpsähdys vielä tapahtuukin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielunsisko! :D
      Tiedän tuon tunteen ja saa nähdä lähteekö mun väripilkut kohta varastoon. ;)

      Poista

Kaunis kiitos kommentista!