lauantai 28. helmikuuta 2015

Aarikan upeat sisustushelmet



Moikka,

Mä olen teille usein kertonut, että arvostan ihan mielettömästi sisukkaita suomalaisia yrittäjiä ja yrityksiä. Yksi näistä upeista yrityksista on Aarikka.
Aarikka on tunnettu puisista helmistään ja suloisista tontuistaan, mutta heillä on myös ihan mielettömän kauniita sisustustuotteita.
Ja nyt esittelenkin teille kuvien muodossa kevään uutuudet sisustusrintamalla!




Arvatkaapa kuka ihastui kevään mallistoon?
Palko-kuosi mustavalkoisena veti jalat alta ja tuollaiset peltipurkit mun on vain ihan pakko saada meille keittiöön!



Aarikalla on niin paljon kaikkia upeita sisustushelmiä, että mun oli ihan pakko tehdä oma Aarikka haavelistani. Siitä samalla näette, kuinka upeita tuotteita heillä on sisustusrintamalla. :)




Kuten huomaatte, niin heidän sisustusvalikoimansa on huikea! Jopa minä, joka on karttanut puisia sisustusjuttuja, olen menettänyt sydämeni ihan totaalisesti Aarikan upeille sisustushelmille. <3

Mitä mieltä raati on, onko Aarikka onnistunut sisustuksen saralla?


Täällä ollaan nautiskeltu löördaagista rennoin ottein ja homma jatkuukin yhtä rennosti. Tosin porakone saa laulaa tänään, kun tarvitsen muutaman taulun seinälle pukeutumishuoneeseeni.




Mahtia lauantaita!


Jonna







(Kuvat lainattu Aarikalta.)

10 kommenttia:

  1. Tykkään kyllä. Nuo maljakot ovat upeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Toivoisin tosin että mallistoon tupsahtaisi mustilla puuhelmillä oleva maljakko. :D

      Poista
  2. Nuo peltipurkit ovat todella kauniit ja keittiöpyyhe kelpaisi myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aarikan uusi mallisto on kyllä upea. Ei ole kyllä edellisissäkään moitittavaa. :)

      Poista
  3. Peltipurkit ja pyyhkeet... Ottaisin! :)

    VastaaPoista
  4. Upea kuosi! Olen haaveillut isosta pässistä jo kauan, ehkä joskus saan mustan version kotiini :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä omalla tavallaan tosi hauska. Mä tykästyin siihen pöllöön, se on söpö. :)

      Poista
  5. Ihania tuotteita - mainio tuo uusi leikkuulauta <3
    Mukavaa sunnuntaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen mäkin iskin silmäni, tosi kiva ja erilainen. :)
      Ihanaa sunnuntaita myös sinne ja mukavaa alkavaa viikkoa.

      Poista

Kaunis kiitos kommentista!