keskiviikko 29. lokakuuta 2014

#IBA2014



Moikka,

Nyt voin vasta sanoa olevani elävien kirjoissa viikonlopun kemuista.
Niin siis juurikin niistä "hästäg" IBA2014 bileistä (Instassa enemmän kuvia), jotka tunnetaan myös nimellä Indiedays Blog Awards 2014. Kameraa en ottanut mukaan, mutta kyllähän mä muutamaan kuvaan olin itseni tunkenut.

Alla olevassa kuvassa mulla on se virallinen look, missä lähdin liikkeelle iltaa viettämään. On kuulkaas punaista huulipunaa, jakku ja kaikki...





...mutta koska mä en vain tuntenut oloani niissä kotoisaksi, niin kävin hakemassa narikasta neuletakkini ja pyyhin ne punaiset huulipunat hittoon! Olo oli heti paljon kotoisampi, vaikkei sitä tuosta meidän ryhmäkuvasta huomaakkaan. Mä en vain hallitse tuota posetus hommaa.

Oltiin liikkeellä Hyypiön, Ennen ja Vastarintaman M.n kanssa, unohtamatta meidän aviomiehiämme. Tietysti mä vedin ympyrään bileissä kun päätön kana (aika normi käytöstä meikäläisen rauhattomalle sielulle) ja näin monta tuttua nassua. Iltaa meidän kanssa vietti pisimpään Casa Blanco-blogin upea Jenni, hauskaakin hauskemman aviomiehensä kanssa.



Noh, vaikkei mulla sitä kameraa ollutkaan mukana, niin iPhonen kuvakansiosta päätellen olin rakastanut lähes puolta miljoonaa ihmistä kyseisistä bileistä ja pyytänyt heitä kuviin kanssani. Olin varmaan itse yrittänyt ottanutkin kuvat, koska puolesta niistä ei saanut mitään tolkkua. (Kiitos vain kaikille ketkä olitte suostuneet kuvaan kanssani!) ;)

Oli kyllä niin ihanaa nähdä monia jo tutuiksi tulleita blogimaailman kasvoja. Ja uusiakin tuttavuuksia löytyi monen monta.

Onnea muuten ihan hirmuisesti kaikille voittajille. Mä taisin silloinkin viilettää jossain, kun voittajat ilmoitettiin. Rouva BileHile oli taas vauhdissa, mutta se jos mikä kertoo sen, että bileet olivat onnistuneet!

Täällä on tosiaan toivuttu bileistä ja totuteltu tähän pimeyteen. Kellonjen siirto sai kyllä sen aikaan, ettei valoa pahemmin pääse ihailemaan. Kuvienkin ottaminen on siksi jäänyt, mutta viikonloppuna lupaan ryhdistäytyä. Mulla onkin jo muutama pikku projekti mielessä...


Ihanaa keskiviikkoa,


Jonna






( Ylempi värillinen kuva: Nanna Niittymäki ja alempi värillinen kuva: Pauli Siuruainen. )

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ite oot. <3
      Oli kyllä kivaa, aika vain meni liian nopeasti. Täytyy kyllä ottaa uusiksi, vähän pienemmällä porukalla ja ajan kanssa. ;)

      Poista
  2. Voi herramanjee, näyttäis että olen kuudennella kuulla raskaana. Pitäskö tehä raskaustesti :)
    Mutta upea ilmestys olet, huulipunalla ja ilman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpöti höö beibe! Sä näytät hyvältä aina, niin kuvissa, kun luonnossa. <3

      Poista
  3. Duracell-Jonna! Olipa hauska postaus ja niin hauska gaalailta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli kuule vauhtia ja vaarallisia tilanteita. ;)
      Oli kyllä kiva ilta.

      Poista

Kaunis kiitos kommentista!